Keresztértékesítéssel kapcsolatos szolgáltatásaink

A Tchibo-nál elérhető: Rendeljen akár otthonról, vagy a munkahelyéről, az online rendelt termékek az üzletben is átvehetőek, illetve az üzletekben eladóink segítségével tableteken keresztül online módon rendelhetik meg azokat a termékeket, amelyek az üzletekben kifogytak, vagy eleve nem voltak elérhetőek (ezek lehetnek színek, méretek, egyes termékek vagy teljes termékkategóriák). Keresztértékesítéssel kapcsolatos szolgáltatásainkról a továbbiakban bővebben olvashat.

Keresztértékesítés - Üzleteink és webáruházunk szolgáltatásai

Cím
Tchibo Budapest Kft.
Neumann János utca 1.
2040 Budaörs
E-mail
Webáruház: ugyfelszolgalat@tchibo.hu

Üzletek:
levelek@tchibo.hu
Üzletek ügyfélszolgálata
06-23-502-027

Munkanapokon: 09:00 - 17:30
Fax
06-23-502-081

Munkanapokon: 09:00 - 17:30
Webáruház ügyfélszolgálata
Telefon
06-80-021-375

Munkanapokon: 08:00 - 20:00

Szombaton: 08:00 - 16:00

O2S: Online-to-Shop rendelés

  • A szállítási díj bolti átvétel esetén mindig 0 Ft.
  • Nem kell a futárra várnia, illetve a kiszállítási időhöz igazodnia.
  • Az Ön által kiválasztott üzletben veheti át megrendelését.
  • Online megvásárolt termék az üzletben átvételkor azonnal fel-, kipróbálható. Abban az esetben, ha meggondolja magát, megtekintés után nem kell átvenni a megrendelt terméket (visszaküldés helyett elállhat a vásárlástól kötelezettségek nélkül).
  • Kérjük vegye figyelembe, hogy a nagy méretű termékeink visszavitele üzleteinkbe nem lehetséges.
Fontos lépések üzletbe történő rendelés esetén:

1. lépés:
Válassza ki a Tchibo üzlet funkciót a megrendelési folyamat Szállítási információkkal kapcsolatos fázisában.

Miután a kosárba helyezte a terméket, utána nyomja meg a Kasszához > gombot. Checkout oldalon kitöltheti a megrendeléshez szükséges adatait. Az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadását követően válassza ki alatta az Eltérő szállítási cím mezőt. Majd kattintson az Átvétel és tovább > gombra.

Szállítási cím kiválasztása oldalon a „Az egyik kiválasztott Tchibo üzletbe (ingyenes kiszállítás)” menüpontot jelölje be, a felsorolt Tchibo üzletek közül válassza ki, hogy hol szeretné átvenni megrendelést.

Fizetési mód kiválasztása után (kizárólag utánvétel) tudja véglegesíteni megrendelését az ÁSZF elfogadásával.

Amennyiben a "Lehetséges szállítási címek:" menüpont alatt az üzlet előtt egy zöld pipa szerepel, akkor minden további nélkül meg tudja rendelni a kívánt árucikket üzleteinkbe. Amennyiben viszont""x"-et lát, az árut nem tudja üzleteinkbe megrendelni, csak webáruházas megrendelés keretein belül. Az "x" jelölt termékek köre: nagy kiterjedésű termékek (bútorok, stb.) illetve élelmiszerek (kávé, kapszula).

Visszaküldés végett kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi ingyenesen hívható telefonszámon: 06-80-021-375



2. lépés:
Visszaigazoló e-mail kinyomtatása vagy elmentése mobileszközén, melyet majd a rendelés átvételekor be kell mutatnia a kiválasztott üzletben. A Szállítási visszaigazoló email nem minősül Megrendelés visszaigazolásnak. A szállítási és megrendelés visszaigazoló e-mail esetenként a Spam vagy a Promóciók mappába érkezhet, kérjük ellenőrizze ott is.



3. lépés:
Miután megrendelése a kiválasztott üzletbe beérkezik, az követően 7 nyitvatartási nap áll rendelkezésére az átvételt illetően. Az áru beérkezéséről e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatjuk. A rendelés során leadott akciós árak az átvételi határidő lejártáig érvényesek!.

Amennyiben nem veszi át a megrendelt árut a beérkezéstől számított 7 nyitvatartási napon belül, a termékeket kihelyezzük, és értékesítjük. Az átvételi időt nem áll módunkban meghosszabbítani.



További információkért hívja ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:
06-23 502 027

Webáruházban leadott rendelés, melyet Ön a megadott kiszállítási címen vesz át (ami nem Tchibo üzlet)

Online promócióban történő megrendelés, vagyis ebben az esetben kizárólag a webáruházban éppen aktuális ajánlatot vagy kedvezményt kaphatja meg.

Szállítási költség 1 250 Ft, kivéve, ha rendelése meghaladja a 19 999 Ft-os összeghatárt, illetőleg, ha a weboldalon ingyenes kiszállítás van.

Ennél a szolgáltatásnál a Trans-o-flex futárszolgálat kézbesíti Önnek a megrendelését a megadott szállítási címre (ami nem Tchibo üzlet).

Üzletben leadott rendelés, melyet abban az üzletben tud a rendelés beérkezését követően átvenni, ahol a rendelését leadja bolti kollégáknál

Az üzletben, az megrendelés pillanatában érvényes áron tudja megvásárolni a termékeket

Ennél a szolgáltatásnál szállítási költség 0 Ft!

Példa: Ha Ön például a budapesti Westend üzletünkben rendeli meg a kiválasztott termékeket, akkor a megrendelt termékeket a Westend üzletünkben tudja átvenni és kifizetni.

S2H: Shop-to-Home rendelés

Az üzleteinkben leadhatja megrendelését bolti dolgozóinknál iPad tableten keresztül, melyet kérhet otthonra, illetve egy Ön által választott szállítási címre.

Ebben az esetben a rendelése pillanatában aktuális ajánlatot vagy kedvezményt kapja meg.

Ha nem mer online rendelni, az üzletben segítünk Önnek, hogy Ön is kipróbálhassa a Tchibo-t. Ezáltal biztos, hogy minden vágyott termék, úgy, ahogy azt Ön szeretné, megvásárolható és megkapható.

Szállítási költség 1 250 Ft, kivéve, ha rendelése meghaladja a 19 999 Ft-os összeghatárt, illetőleg, ha a weboldalon ingyenes kiszállítás van.