Segítség & információ

Szállítási státusz, számlaegyenleg, stb.

A megrendelésének szállítási státuszáról, a számlaegyenlegéről és a számlákról, valamint személyes adatairól online ügyfélfiókjában talál információkat.
Az online fiókhoz
Leadott megrendelését utólagosan már nem tudja módosítani technikai okok miatt. Amennyiben mégsem szeretné, meggondolta magát a megrendelésével kapcsolatban, 30 napig bármikor elállhat a megrendelésétől, vagy akár már a futárnál is visszautasíthatja a megrendelt csomagot. A megrendelt, de már átvett árut akár visszaviheti üzleteinkbe is. További információért kattintson a Visszaküldés & csere menüpontra!

Egyéb információért, kérdésekkel vegye fel a kapcsolatot ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkkal!
Az aktuális és régebbi témakörökből származó termékek szállítási ideje a megrendelés beérkezéstől számítva várhatóan 4-6 munkanapot vesz igénybe. Egyes termékek esetében a szállítási idő kivételesen két hetet is kitesz. Az egyes termékekre vonatkozó pontos szállítási időt a termék adatlap és a kosár is tartalmazza. Ezenkívül e-mailben is értesítjük Önt az aktuális szállítási időkről és az áru kiszállításáról.
A Számla és szállítási visszaigazolás e-mailben megtalálja már csomagszámát, és egy Track & Trace linket, amin nyomon tudja követni csomagjának aktuális státuszát. Megrendelésével kapcsolatban továbbá "Az én Tchibo-m" menüpont alatt a saját fiókjában is tájékozódhat.
A kézbesítés napján továbbá pontos információkkal tájékoztatjuk a kiszállítás idejével, illetve a futár elérhetőségével kapcsolatban e-mailben, és SMS-ben.