Visszahívási szolgáltatás
Így érhet el minket
Célunk, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsuk Önnek. Ha kérdései vagy kérései vannak, szívesen állunk rendelkezésére.
Annak érdekében, hogy Önnek könnyebb legyen a kapcsolatfelvétel, lehetőséget biztosítunk arra, hogy időpontot foglaljon visszahívásra az ügyfélszolgálati munkatársainktól. Online foglalási eszközünk segítségével könnyen kiválaszthat egy megfelelő időpontot.
Miért foglaljon visszahívást?
Hogyan foglalhat visszahívást?
Fontos megjegyzések
Elérhetőség: Kérjük, győződjön meg arról, hogy a lefoglalt időpontban elérhető, hogy zökkenőmentes kommunikációt tudjunk biztosítani.
Csendes környezet: Válasszon egy csendes helyet, ahol zavartalanul tud beszélni.
Dokumentumok előkészítése: Ha bármilyen dokumentum fontos a kérésével kapcsolatban, kérjük, készítse elő azokat.
Időpont lemondása: Ha Önnek közbejön valami, akkor a foglalását a foglalási eszközünkön keresztül lemondhatja. Kérjük, hogy mindig mondja le időpontját, ha mégsem alkalmas Önnek, hogy más ügyfelek is tudjanak foglalni.
Adatvédelem
Fontos számunkra az Ön adatvédelme! Minden megadott kapcsolati adatot és kérést adatvédelmi irányelveinknek megfelelően kezelünk. További információt az adatvédelmi irányelveinkről itt talál.
A visszahívási szolgáltatásunkkal kapcsolatos adatvédelmi irányelveinkről és jogairól további információt talál az adatvédelmi irányelvek 2.28. és 5. pontjaiban.
Tartsa velünk a kapcsolatot bármikor – itt vagyunk Önért!
Az Ön Tchibo ügyfélszolgálati csapata