Panasz / Műszaki cikkek szervize

Példa: Cafissimo vagy Esperto kávéfőzőgép, ébresztő óra, egyéb elektronika eszköz

A használati utasítás tartalmazza az első lépéseket arra vonatkozóan, hogyan járjon el abban az esetben, ha valamilyen műszaki problémája van a termékkel.

Terméke megsérült, eltörött vagy meghibásodott?
Ingyenes alternatív megoldások kávéfőzőgépekhez: számos hiba, hibaminta vagy anomália gyorsan és egyszerűen kijavítható. A legtöbb esetben ezután azonnal újra használhatja a kávéfőzőt. Kávészolgáltatási oldalainkon használati utasításokat, súgóvideókat, videós konzultációt és karbantartási tippeket találhat, amelyek díjmentes felhasználása még a jótállási (kellékszavatossági) igényérvényesítés előtt javasolt, mivel bármely működési probléma jelentős része egyszerűen, gyorsan, bármely javítás (visszaküldés) nélkül, a tájékoztató anyagokban rögzített iránymutatások segítségével, a legtöbb esetben megoldható. Az ajánlások, egyéb tájékoztató anyagok igénybevétele önkéntes és nem előfeltétele bármely fogyasztói jogérvényesítésnek.

A lehető leggyorsabb megoldás érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:

Tel: 06-80-021-375 (ingyenesen hívható)
Email: ugyfelszolgalat@tchibo.hu

A szavatossági idő keretein belül szívesen segítünk Önnek a következőekben:
  • Szerviz és felhasználói élmény javítás
  • Visszáru és csere
  • Kopó alkatrészek beszerzése
A jótállási-, illetve szavatossági időtartam lejártát követően a Tchibo nem nyújt a termékekre vonatkozóan szervizszolgáltatást.
Díjköteles alkatrész: Szüksége van alkatrészre? Szívesen ellenőrizzük, hogy térítés ellenében még megrendelhető-e. További pontos információkért kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
  • Csomagolja be a törékeny darabokat.
  • A Cafissimo gépből kérjük távolítsa el a használt kapszulákat.
  • Biztonságos szállításra alkalmasan csomagolja be a terméket.
  • A kiszállításkor a csomagoláshoz mellékelt tértivevényt (visszaküldési címkét), amennyiben az rendelkezésére áll, kérjük felhasználni. Ez utóbbi a vásárlás adatai és a termék egyszerű beazonosíthatóságát segíti, ezáltal is gyorsítva az ügymenetet. A termék számla másolatát, amennyiben a tértivevény (visszaküldési címke) nem áll rendelkezésre, a termék visszaküldésekor szíveskedjen a termékhez mellékelve a Tchibo részére megküldeni. Amennyiben a termék vásárlását igazoló számla bármely okból esetleg már nem áll rendelkezésére, kérjük töltse le Tchibo fiókjából. Abban az esetben, ha nincs Tchibo fiókja, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
  • A tértivevényen található Retoure részt kérjük ragassza fel a csomagra.
  • Kérjük a jótállásra jogosult tisztelt vásárlóinkat, hogy a jótállás keretében Tchibo részére javítás céljából visszaküldött kávéfőző gépeket a jótállás keretében lefolytatott ügymenet és a határidők lehetséges lerövidítése érdekében folyadéktól, illetve egyéb szennyeződésektől (pl. kávé maradvány) mentesen küldjék vissza a Tchibo-nak.
A Tchibo haladéktalanul, de visszaküldéstől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, amennyiben a visszaküldött érintett termék használtsága a visszajuttatott termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket nem haladja meg. Az említett mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a Vásárló felelősséggel tartozik, amely értékcsökkenést a Tchibo a Vásárlóval szemben érvényesít(het)i. A Tchibo jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Tchibo a korábbi időpontot veszi figyelembe.
Bankkártyával történt, illetve előre utalásos fizetés esetén a visszáru összegét a Tchibo minden esetben a fizetéskor a Vásárló által megadott bankszámlára utalja vissza. Készpénzben történő visszafizetésre nincs lehetőség, kivéve azon esetet, amennyiben a Vásárló a termék vételárát korábban készpénzben fizette meg. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Tchibo a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli.

Postai úton történő megküldés esetén a Vásárlónak jól látható módon fel kell tüntetnie a visszaküldendő termék csomagolásán: "Tchibo webáruház"
A visszaküldendő terméket a Vásárló visszaviheti a Tchibo üzletekbe is, kivéve a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket, amelyet a Tchibo üzleteknek NEM áll módjában átvenni (nem teljes körű, csak szemléltetésként szolgáló példaként: nagyméretű sporteszközök, pl.: kerékpár; nagyméretű lakberendezési cikkek, pl.: bútorok, nagyméretű szőnyegek; kerti bútorok és nagyméretű kiegészítők, nagyméretű konyhai eszközök,). A visszáru üzletben való kezeléséhez az elállással érintett termék vásárlásához tartozó számlája nyomtatott verziójának bemutatása szükséges. A Vásárlónak lehetősége van kicserélni a Tchibo üzletekben (az adott üzlet készletétől függően) az adott terméket, illetve amennyiben a Vásárló a termék vételárát korábban készpénzben fizette meg,a vételárat készpénzben a Tchibo az adott üzletben visszatéríti a Vásárlónak a vásárláshoz tartozó számla ellenében. Bankkártyás, illetve előre utalásos fizetés esetén minden esetben a fizetéskor a Tchibo a Vásárló által megadott bankszámlára utalja vissza a visszáru összeget. Azokat a dokumentumokat, melyek visszaküldést elősegítik a szállítólevéllel együtt, a Vásárló a kiszállított terméket tartalmazó küldemény mellett találja.

Amennyiben a Vásárlónak bármely kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, a Tchibo ügyfélszolgálatához fordulhat a következő e-mail címen - Email: ugyfelszolgalat@tchibo.hu, vagy az alábbi telefonszámon: Tel.: 06 80-021-375*
*(ingyenesen hívható), illetve postai úton történő megkeresés esetén, az alábbi postacímen:
Tchibo Ügyfélszolgálat Pf. 4, 2040 Budaörs
Postai úton történő megkeresés a borítékon szükséges feltüntetni: "Tchibo webáruház"
A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „kormányrendelet”) tartalmaz előírásokat. A kormányrendelet (tárgyi) hatálya kizárólag az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés (azaz vállalkozás és fogyasztónak minősülő Vásárló között létrejött szerződés) keretében értékesített és a kormányrendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A Tchibo GmbH önkéntesen további jótállást vállal a „garancia” szimbólummal megjelölt termékekre. A kiterjesztett jótállás időtartamáról és feltételeiről kérjük tájékozódjon az adott termék használati útmutatójában megadott információkból.

A Tchibo felhívja a figyelmét a jótállási jogait érvényesítő vásárlóinak, hogy a Tchibo a jótállási igényérvényesítéssel összefüggő jótállási kötelezettségét csak abban az esetben tudja teljesíteni, amennyiben a jótállási jogot gyakorló vásárló a jótállással érintett kávéfőző gépet megtisztított állapotban (azaz, kávémaradványoktól, folyadéktól, vízkőtől, illetve penésztől mentesen) küldi meg a Tchibo részére. Amennyiben a jótállási igényérvényesítéssel érintett kávéfőző gép a Tchibo-hoz a leírtak szerint nem megtisztított állapotban kerül, a Tchibo-nak jótállási kötelezettségét nem áll módjában teljesíteni és az érintett kávéfőző gép (bármely vizsgálat, illetve javítás nélkül) a vásárló által megküldött állapotban a vásárló részére visszaküldésre kerül. A félreértések elkerülése érdekében a Tchibo tájékoztatja jótállási igényérvényesítésre jogosult vásárlóit, hogy a jótállással érintett kávéfőző gép vonatkozásában – amennyiben a jótállási kötelezettség a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, illetve a Tchibo általános szerződési feltételei szerint fennállnak és a kávéfőző gép a leírtak szerint megtisztított állapotban kerül a Tchibo részére átadásra – a Tchibo jótállási kötelezettségeit jog-, illetve szerződésszerűen teljesíti. Önmagában tehát a szennyezett kávéfőző gép visszaküldése nem eredményezi a jótállás fennállásának megszűnését.

Szüksége van egy meghibásodott alkatrészre?

Örömmel állunk az Ön rendelkezésére a jótállási-, illetve szavatossági időtartam lejártát, illetve elteltét megelőzően, hogy a tartozékokat kicseréljük. A jótállási-, illetve szavatossági időtartam lejártát, illetve elteltét követően is segítünk Önnek, amennyiben rendelkezésünkre áll alkatrész, szívesen megrendeljük Önnek térítés ellenében, viszont szervizelésre nincs lehetőség térítés ellenében sem. Kérjük a részletekért vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Panasz egyéb nem műszaki cikkekre

Példa: kert bútor, konyhai kiegészítők

Kérjük minden esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Szállításhoz megfelelően csomagolja be a visszaküldeni kívánt terméket.
Mellékelje a csomagban található Tértivevényt.
Ragassza fel a csomagolásra a Retoure papírt.

A visszaküldendő termékhez a kiszállításkor a csomagoláshoz mellékelt tértivevényt (visszaküldési címkét), amennyiben az rendelkezésére áll, kérjük felhasználni. Ez utóbbi a vásárlás adatai és a termék egyszerű beazonosíthatóságát segíti, ezáltal is gyorsítva az ügymenetet. A termék számla másolatát, amennyiben a tértivevény (visszaküldési címke) nem áll rendelkezésre, a termék visszaküldésekor szíveskedjen a termékhez mellékleve a Tchibo részére megküldeni. Amennyiben a termék vásárlását igazoló számla bármely okból esetleg már nem áll rendelkezésére, kérjük töltse le Tchibo fiókjából. Abban az esetben, ha nincs Tchibo fiókja, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Lehetőség szerint megjelölendő a visszaküldés oka is. A visszaküldés okának megjelölése, azaz az elállási jog indokolása nem kötelező, így amennyiben a Vásárló nem tünteti fel a visszaküldés okát, az nem jelenti elállási jogának elvesztését, vagy ezen okból bármely kapcsolódó jogának csorbulását. A termék visszaküldése esetén a Vásárló az áruhoz mellékelt visszaküldési matricát használja, amennyiben esetleg nem rendelkezik matricával, a következő címre szükséges visszaküldeni az elállással érintett terméke(ke)t, mivel a Tchibo székhelyén nem történik visszáru kezelés, e tevékenységet a Tchibo megbízásából a Express One Hungary Kft. végzi:

Express One Hungary Kft.
(Tchibo/ Express One Hungary Kft.)
Európa u. 12 / L2 épület, 17 kapu
HU-1239 Budapest

A Express One Hungary Kft ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:
Telefon: 06 1/8777-400 vagy 06 1/8777-410
E-mail: tchibo@expressone.hu
Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 08.00-18.00
A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „kormányrendelet”) tartalmaz előírásokat. A kormányrendelet (tárgyi) hatálya kizárólag az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés (azaz vállalkozás és fogyasztónak minősülő Vásárló között létrejött szerződés) keretében értékesített és a kormányrendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A Tchibo GmbH önkéntesen további jótállást vállal a „garancia” szimbólummal megjelölt termékekre. A kiterjesztett jótállás időtartamáról kérjük tájékozódjon a számlán és/vagy a jótállási jegyen megadott információkból.

Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal

Kérjük a gyorsabb ügyintézés érdekében készítse elő:
  • számláját
  • ügyfélszámát
E-mailen keresztüli (ugyfelszolgalat@tchibo.hu) kapcsolatfelvétel esetén küldje el az alábbiakat nekünk a gyorsabb ügyintézés érdekében:
  • Számla / Tértivevény
  • Ügyfélszám
  • Címszavas, tömör összefoglalása a panasznak
  • Kár esetén kérjük mellékeljen képet róla
*Cafissimoval kapcsolatos panaszügyek intézésére kérjük erre az e-mail címre írjon: cafissimo-service@tchibo.hu