Szállítás

A kiszállítás díja 19 999 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, alatta bruttó 1 490 Ft csomagküldési átalánydíjat köteles fizetni a vásárló.
A TchiboCard hűségprogram érvényes regisztrációval rendelkező résztvevői számára a kiszállítás már 11 999 Ft értékhatártól ingyenes.
A kávé előfizetés keretében történő kiszállítások ingyenesek. A minimális rendelési érték szállításonként 15 000 Ft.
Az üzletbe történő megrendelés ingyenes - a rendelési folyamat során a szállítási címnél válassza ki a "Az egyik kiválasztott Tchibo üzletbe" lehetőséget.
Abban az esetben, ha megrendelését logisztikai okok miatt két külön csomagban szállítjuk ki Önnek, azért cégünk nem számol fel két szállítási költséget.
Amennyiben a Vásárló Webáruházban megrendelt terméket – választása alapján, amennyiben a Tchibo az előre fizetés jogát nem tartotta fenn magának az adott termék kapcsán (ld. tchibo.hu/fizetési-modok) – annak átvételekor fizeti meg, a termék vételárán és szállítási költségén (amennyiben a kiszállítás nem ingyenes) felül további 490 Ft díjat köteles fizetni, kezelési költség címén.
További részletes információért kattintson a Visszaküldés & csere menüpontra.

Elérhető szállítási címek

Kiszállítás ugyanazon számlázási és szállítási címre

  • Kiszállítás a számlázási címre (megegyezik a számlázási és szállítási cím).
  • A megrendelési folyamat során a számlázási címet automatikusan a szállítási címnek is vesszük.
  • A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit Ön a megrendelés feladása után kap a Tchibo-tól.
  • Ebben az esetben a számla és a szállítólevél a csomagban lesz található.
  • Amikor a megrendelése elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is.

Kiszállítás eltérő számlázási és szállítási címre

Megrendelés során meg tud adni egyéb a számlázási címtől eltérő Szállítási címet. Ami ebben az esetben fontos, hogy a két cím nem lehet más országban.
A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit Ön a megrendelés feladása után kap a Tchibo-tól.
Amikor a megrendelése elhagyj a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is.
*Üzletbe történő kiszállításhoz válassza a rendelési folyamat során a szállítási címnél válassza ki a "Az egyik kiválasztott Tchibo üzletbe" lehetőséget.
Abban az esetben, ha olyan terméket rendelt meg, ami idő közben sajnálatos módon elfogyott, e-mailben értesítést fogunk küldeni Önnek arra az e-mail címre, amit a rendelési folyamat során megadott nekünk.
Kérjük ilyen esetben nézzen szét üzleteink készlete között, hogy ott még esetleg készletesen elérhető-e.
A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesítjük a pontos kiszállításról.
Abban az esetben, ha Ön nem tartózkodik a kiszállítási címen amikor a futár érkezik, az egy értesítést fog Önnek hagyni, hogy a csomaggal a címen járt.
Az Express One Kft. futára még egy alkalommal fog kísérletet tenni a csomag kiszállítására. Ha ebben az esetben is sikertelen a kézbesítés, a futár cég a csomagját visszaszállítja a központi raktárba, ahol még elérhető kb. 1 hétig. Ilyen esetekben kérjük forduljon az Express One Kft. ügyfélszolgálatához:

Az Express One Hungary Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:

Telefon: 06 1/8777-400 vagy 06 1/8777-410
E-mail: tchibo@expressone.hu
Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 08.00-18.00

Kiszállítás nyomon követése

Rendelése feladása után a rendelés visszaigazoló e-mailben minden részletét megtalálja megrendelésének. Amikor a megrendelése elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is. A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesítjük a pontos kiszállításról.

Szállítás Tchibo üzletbe (Click & Collect)

A Tchibo-nál elérhető: Rendeljen akár otthonról, vagy a munkahelyéről, az online rendelt termékek az üzletben is átvehetőek, illetve az üzletekben eladóink segítségével tableteken keresztül online módon rendelhetik meg azokat a termékeket, amelyek az üzletekben kifogytak, vagy eleve nem voltak elérhetőek (ezek lehetnek színek, méretek, egyes termékek vagy teljes termékkategóriák).
Az üzletkereső segítségével megkeresheti az Önhöz legközelebb eső Tchibo üzletet.
Előnyei:
  • ingyenes kiszállítás
  • nincs minimális megrendelési érték
  • kötelezettség nélküli vásárlás - a termék átvételekor még eldöntheti, hogy minden terméket meg szeretné-e vásárolni
  • Kiszállítási idő 4-6 nap. (bővebb információkat keresse a kiszállításnál)
  • Az üzletbe megérkezett termékeket 7 napig tároljuk Önnek. Amennyiben ezen időn belül nem veszi át a megrendelt termékeket, azok tovább értékesítésre, illetve visszaküldésre kerülnek. Ezen termékeknél, a boltban történő átvétele esetén a megrendelés leadásakor élő ár érvényes.
Minden hasznos információt a rendelésével kapcsolatban a megrendelés visszaigazoló e-maiben, valamint a Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben talál.

Abban az esetben, ha nem tudja megrendelni az adott terméket a Tchibo üzletbe:
Olyan terméket választott, ami nem szállítható mérete miatt üzleteinkbe.
Kávét, kapszulát és egyéb élelmiszer terméket nem szállítunk üzleteinkbe, mert azok ott is készleten vannak, és elérhetőek.

Szállítási idők / csomag követés

Az aktuális és régebbi témakörökből származó termékek szállítási ideje a megrendelés beérkezéstől számítva várhatóan 4-6 munkanapot vesz igénybe. Egyes termékek esetében a szállítási idő kivételesen két hetet is kitesz. Az egyes termékekre vonatkozó pontos szállítási időt a termék adatlap és a kosár is tartalmazza. Ezenkívül e-mailben is értesítjük Önt az aktuális szállítási időkről és az áru kiszállításáról.
A Számla és szállítási visszaigazolás e-mailben megtalálja már csomagszámát, és egy Track & Trace linket, amin nyomon tudja követni csomagjának aktuális státuszát. Megrendelésével kapcsolatban továbbá "Az én Tchibo-m" menüpont alatt a saját fiókjában is tájékozódhat.
A kézbesítés napján továbbá pontos információkkal tájékoztatjuk a kiszállítás idejével, illetve a futár elérhetőségével kapcsolatban e-mailben, és SMS-ben.
A Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben csomag követő linket talál a megrendelésének követésére.
Amennyiben a csomagját nem sikerült kézbesíteni, a futár értesítést hagy Önnek, valamint e-mailt is küldünk a sikertelen kézbesítésről.
Előfordulhat, hogy megrendelését logisztikai okok miatt több csomagban szállítjuk. Ezzel kapcsolatban részletes információt küldünk Önnek a Számla és szállítási visszaigazoló e-mailben.
  • A Express One értesítő e-mailben talál egy "Módosítás" linket, ahol a kiszállítással kapcsolatban tud pontosításokat eszközölni a csomagjának kiszállításával kapcsolatban
  • Egyéb módosításokkal kapcsoltban keresse az Express One ügyfélszolgálatát
A kiszállítások hétköznap munkaidőben 8.00-17.00-ig történnek. Csúcs szezonban, mint Karácsony vagy Húsvét, előfordulhat, hogy a szombati napon kiszállít a futár cég.
A kiszállítások hétköznap munkaidőben 8.00-17.00-ig történnek.
  • Amikor átadjuk csomagját a logisztikai partnerünknek, onnantól kezdve annak kézbesítési útját Ön is tudja követni a Track & Trace linken
  • További információkat kérhet az Express One ügyfélszolgálatánál
Amennyiben Ön meg szeretné változtatni a kiszállítás dátumát, azt meg tudja tenni azt az Express One értesítő e-mailben a "Módosítás" link alatt, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal:
Az Express One Hungary Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:

Telefon: 06 1/8777-400 vagy 06 1/8777-410
E-mail: tchibo@expressone.hu
Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 08.00-18.00
Abban az esetben, ha nem sikerült a kézbesítés kétszeri alkalommal sem a futár cég által, és Ön nem jelezte az igényét arra vonatkozóan, hogy mégis kéri a csomagot, az visszaküldésre kerül a cég logisztikai központjába, mint kézbesítetlen csomag.