Cookie-kat azért használunk, hogy weboldalunkat még jobban az Ön személyes igényeire szabhassuk. Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. Tudjon meg még többet.
Schließen
Szállítás & kézbesítés

Szállítás

A kiszállítás díja 19 999 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.
Az üzletbe történő megrendelés ingyenes - a rendelési folyamat során a szállítási címnél válassza ki a "Az egyik kiválasztott Tchibo üzletbe" lehetőséget.
Abban az esetben, ha megrendelését logisztikai okok miatt két külön csomagban szállítjuk ki Önnek, azért cégünk nem számol fel két szállítási költséget.
További részletes információért kattintson a Visszaküldés & csere menüpontra.

Elérhető szállítási címek

Kiszállítás ugyanazon számlázási és szállítási címre

  • Kiszállítás a számlázási címre (megegyezik a számlázási és szállítási cím).
  • A megrendelési folyamat során a számlázási címet automatikusan a szállítási címnek is vesszük.
  • A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit Ön a megrendelés feladása után kap a Tchibo-tól.
  • Ebben az esetben a számla és a szállítólevél a csomagban lesz található.
  • Amikor a megrendelése elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is.

Kiszállítás eltérő számlázási és szállítási címre

Megrendelés során meg tud adni egyéb a számlázási címtől eltérő Szállítási címet. Ami ebben az esetben fontos, hogy a két cím nem lehet más országban.
A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit Ön a megrendelés feladása után kap a Tchibo-tól.
Amikor a megrendelése elhagyj a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is.
*Üzletbe történő kiszállításhoz válassza a rendelési folyamat során a szállítási címnél válassza ki a "Az egyik kiválasztott Tchibo üzletbe" lehetőséget.
Abban az esetben, ha olyan terméket rendelt meg, ami idő közben sajnálatos módon elfogyott, e-mailben értesítést fogunk küldeni Önnek arra az e-mail címre, amit a rendelési folyamat során megadott nekünk.
Kérjük ilyen esetben nézzen szét üzleteink készlete között, hogy ott még esetleg készletesen elérhető-e.
A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesítjük a pontos kiszállításról.
Abban az esetben, ha Ön nem tartózkodik a kiszállítási címen amikor a futár érkezik, az egy értesítést fog Önnek hagyni, hogy a csomaggal a címen járt.
Az Express One Kft. futára még egy alkalommal fog kísérletet tenni a csomag kiszállítására. Ha ebben az esetben is sikertelen a kézbesítés, a futár cég a csomagját visszaszállítja a központi raktárba, ahol még elérhető kb. 1 hétig. Ilyen esetekben kérjük forduljon az Express One Kft. ügyfélszolgálatához:

Az Express One Hungary Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:

Telefon: 06 1/8777-400 vagy 06 1/8777-410
E-mail: tchibo@expressone.hu
Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 08.00-18.00

Kiszállítás nyomon követése

Rendelése feladása után a rendelés visszaigazoló e-mailben minden részletét megtalálja megrendelésének. Amikor a megrendelése elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk Önnek, amiben már megtalálja a csomagkövető linket, ahol nyomon tudja követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számláját és az Általános szerződési feltételeinket is. A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesítjük a pontos kiszállításról.

Szállítás Tchibo üzletbe (Click & Collect)

A Tchibo-nál elérhető: Rendeljen akár otthonról, vagy a munkahelyéről, az online rendelt termékek az üzletben is átvehetőek, illetve az üzletekben eladóink segítségével tableteken keresztül online módon rendelhetik meg azokat a termékeket, amelyek az üzletekben kifogytak, vagy eleve nem voltak elérhetőek (ezek lehetnek színek, méretek, egyes termékek vagy teljes termékkategóriák).
Az üzletkereső segítségével megkeresheti az Önhöz legközelebb eső Tchibo üzletet.
Előnyei:
  • ingyenes kiszállítás
  • nincs minimális megrendelési érték
  • kötelezettség nélküli vásárlás - a termék átvételekor még eldöntheti, hogy minden terméket meg szeretné-e vásárolni
  • Kiszállítási idő 4-6 nap. (bővebb információkat keresse a kiszállításnál)
  • Az üzletbe megérkezett termékeket 7 napig tároljuk Önnek. Amennyiben ezen időn belül nem veszi át a megrendelt termékeket, azok tovább értékesítésre, illetve visszaküldésre kerülnek. Ezen termékeknél, a boltban történő átvétele esetén a megrendelés leadásakor élő ár érvényes.
Minden hasznos információt a rendelésével kapcsolatban a megrendelés visszaigazoló e-maiben, valamint a Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben talál.

Abban az esetben, ha nem tudja megrendelni az adott terméket a Tchibo üzletbe:
Olyan terméket választott, ami nem szállítható mérete miatt üzleteinkbe.
Kávét, kapszulát és egyéb élelmiszer terméket nem szállítunk üzleteinkbe, mert azok ott is készleten vannak, és elérhetőek.

Szállítási idők / csomag követés

Az aktuális és régebbi témakörökből származó termékek szállítási ideje a megrendelés beérkezéstől számítva várhatóan 4-6 munkanapot vesz igénybe. Egyes termékek esetében a szállítási idő kivételesen két hetet is kitesz. Az egyes termékekre vonatkozó pontos szállítási időt a termék adatlap és a kosár is tartalmazza. Ezenkívül e-mailben is értesítjük Önt az aktuális szállítási időkről és az áru kiszállításáról.
A Számla és szállítási visszaigazolás e-mailben megtalálja már csomagszámát, és egy Track & Trace linket, amin nyomon tudja követni csomagjának aktuális státuszát. Megrendelésével kapcsolatban továbbá "Az én Tchibo-m" menüpont alatt a saját fiókjában is tájékozódhat.
A kézbesítés napján továbbá pontos információkkal tájékoztatjuk a kiszállítás idejével, illetve a futár elérhetőségével kapcsolatban e-mailben, és SMS-ben.
A Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben csomag követő linket talál a megrendelésének követésére.
Amennyiben a csomagját nem sikerült kézbesíteni, a futár értesítést hagy Önnek, valamint e-mailt is küldünk a sikertelen kézbesítésről.
Előfordulhat, hogy megrendelését logisztikai okok miatt több csomagban szállítjuk. Ezzel kapcsolatban részletes információt küldünk Önnek a Számla és szállítási visszaigazoló e-mailben.
  • A Express One értesítő e-mailben talál egy "Módosítás" linket, ahol a kiszállítással kapcsolatban tud pontosításokat eszközölni a csomagjának kiszállításával kapcsolatban
  • Egyéb módosításokkal kapcsoltban keresse az Express One ügyfélszolgálatát
A kiszálllítások hétköznap munkaidőben 8.00-17.00-ig történnek. Csúcs szezonban, mint Karácsony vagy Húsvét, előfordulhat, hogy a szombati napon kiszállít a futár cég.
A kiszálllítások hétköznap munkaidőben 8.00-17.00-ig történnek.
  • Amikor átadjuk csomagját a logisztikai partnerünknek, onnantól kezdve annak kézbesítési útját Ön is tudja követni a Track & Trace linken
  • További információkat kérhet az Express One ügyfélszolgálatánál
Amennyiben Ön meg szeretné változtatni a kiszállítás dátumát, azt meg tudja tenni azt az Express One értesítő e-mailben a "Módosítás" link alatt, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal:
Az Express One Hungary Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:

Telefon: 06 1/8777-400 vagy 06 1/8777-410
E-mail: tchibo@expressone.hu
Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 08.00-18.00
Abban az esetben, ha nem sikerült a kézbesítés kétszeri alkalommal sem a futár cég által, és Ön nem jelezte az igényét arra vonatkozóan, hogy mégis kéri a csomagot, az visszaküldésre kerül a cég logisztikai központjába, mint kézbesítetlen csomag.