1.3 Visszaküldés és reklamáció

1.3.1 Visszaküldés: határidők és szabályok

1.3.1.1 Tchibo webáruház (online csomagküldő szolgáltatás)

Megrendelése kézhezvételétől számított 30 napon belül a vételár és a szállítási költség visszatérítése mellett visszaküldheti és kicserélheti a leszállított árucikket, kivéve fülbevaló, fehérnemű és élelmiszer termékek (kávé és kávékapszula), melyeket higiéniai okokból nem áll módunkban visszacserélni. A vásárlási szerződés ezáltal érvényét veszti. Határidő ez esetben az áru megfelelő időben történő elküldése.

Ezen határidő lejártát követően is lehetőség van az áru visszaadására, amennyiben a garanciaidőn belül derül fény annak hibájára.


1.3.1.2 Visszaküldés

A visszaküldendő áruhoz lehetőség szerint mellékelje a szállítólevelet, és tüntesse fel ezen a visszaküldés okát is! Kérjük, ebben ez esetben használja az áruhoz mellékelt visszaküldési matricát, amennyiben esetleg nem rendelkezik matricával, a következő címre küldje vissza a csomagot:

Trans-o-flex Hungary Kft.
Európa út 12. / L1 épület HU-1239 Budapest.

A Trans-o-flex ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon
+36-1-8-777-454, E-mail: tothb@tof.hu, Kapcsolattartó: Tóth Bettina Nyitva tartás-Elérhetőség: H-P 08.00-18.00

Kérjük, visszaküldött áru esetén a postai igazolást őrizze meg! A visszaküldött áru beérkezése után a termék árát jóváírjuk ügyfélegyenlegén vagy kérés esetén visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámára.

A visszaküldendő árut visszahozhatja üzleteinkbe is. FONTOS! Nagyméretű árucikket NEM áll módunkban üzleteinkben átvenni! (nagyméretű sporteszközök, pl.: kerékpár; nagyméretű lakberendezési cikkek, pl.: bútorok, nagyméretű szőnyegek; kerti bútorok és nagyméretű kiegészítők, nagyméretű konyhai eszközök.) Üzleteinkben lehetősége van kicserélni az adott terméket, illetve igény esetén a vételárat készpénzben visszatérítjük Önnek, kivéve fülbevaló, fehérnemű és élelmiszer termékek (kávé és kávékapszula).


1.3.1.3 Sérülések

Megértését kérjük, amiért szakszerűtlen kezelés vagy hibás csomagolás esetén kártérítési igénnyel élünk. Ez nem áll fenn abban az esetben, ha az áru romlása kizárólag annak vizsgálatára - amint rendszerint az üzlethelyiségben végeznek - vezethető vissza. Kártérítési kötelezettségeit elkerülheti, ha a megsérült árut nem tulajdonosként veszi használatba és nem enged rajta olyan műveleteket elvégezni, mely értékét csorbíthatja. A postán nem feladható árut közvetlenül Öntől szállítjuk el.


1.3.1.4 Üzletek

Valamennyi, üzletünkben vásárolt termékeket nemtetszés esetén 30 napon belül az ár megtérítése mellett visszaadhatja vagy kicserélheti. Önnek ezen határidő elteltét követően is fennáll a visszaadáshoz való joga, ha a termék a garanciaidőn belül meghibásodik vagy tönkremegy.

Kérjük, ügyeljen rá, hogy a vásárlás dátumának megállapításához szükség van a vásárlási bizonylatra!


felfelé

1.3.2 Reklamációk és jótállás

A legtöbb elektromos, elektronikus és optikai készülékre, valamint műszaki-mechanikai hardverre 3 éves jótállást biztosítunk (a vásárlás időpontjától számítva). Amennyiben a termék a jótállási időn belül meghibásodik vagy tönkremegy, az árut természetesen a vásárlási ár visszatérítése mellett visszaküldheti. A nem rendeltetésszerű használat elkerülése érdekében a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelünk. Kérjük, hogy az abban foglaltakat, saját érdekében tartsa be, mert a használati útmutatótól eltérő használat, kezelés folytán bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk. Nem vonatkozik a jótállás a kopásnak kitett részekre, a vízkő okozta károkra és a felhasználásra kerülő anyagokra sem. A kötelező jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, a jótállási időn belül történő illetéktelen beavatkozás.


1.3.2.1 Pénztárbizonylat

Kérjük vegye figyelembe, hogy erre a vásárlás dátumának megállapításához van szükség.


1.3.2.2 Szerviz

Amennyiben a műszaki cikk szállítási terjedelmébe tartozó alkatrész, tartozék vagy anyag saját hibán kívül, a garanciális időn belül meghibásodik akkor az ingyenesen utánrendelhető.


1.3.2.3 Tchibo webáruház

Ha a rendelési szolgálaton keresztül vásárolt árucikk a jótállási időn belül meghibásodik vagy tönkremegy, akkor az áru árának visszatérítése mellett, kérjük vegye figyelembe a termék visszaküldésére vonatkozó következő tudnivalókat: Kérjük, a visszaküldendő áruhoz lehetőség szerint mellékelje a szállítólevelet és tüntesse fel rajta a visszaküldés okát!
Használja ehhez a szállítmányhoz mellékelt áruvisszaküldési matricát!
Amennyiben az árut postán küldi vissza, kérjük, őrizze meg a postai bizonylatot! A visszaküldött áru beérkezése után az árucikk értékét jóváírjuk ügyfélegyenlegén.


1.3.2.4 Üzlet

Amennyiben egy üzletben vásárolt termék a jótállási időn belül meghibásodik vagy tönkremegy, akkor természetesen a pénztárbizonylat ellenében, a termék árának visszatérítése mellett visszaviheti az árut.


felfelé