1.11 Gyakran ismétlődő kérdések

Ebben a rovatban adjuk közre azokat a rendszeresen felmerülő kérdéseket és válaszokat, melyek naponta érkeznek hozzánk. Amennyiben kérdésére nem találja a választ, akkor használhatja a kapcsolatfevételi űrlapot is.


felfelé

1.11.1 Milyen szállítási idővel dolgozik a Tchibo webáruház?

Az aktuális és a régebbi témakörökben szereplő termékek, valamint a kávék szállítási ideje általában a megrendelés beérkezéstől számítva 4-6 munkanap. Egyes esetekben a szállítási idő kivételesen két ill. három hetet is igénybe vehet. Minden esetben e-mailben értesítjük Önt az aktuális szállítási időről és az áru kiszállításáról.


1.11.1.1 Nagy méretű termék

Egyes termékeket méretüknél vagy súlyuknál fogva nagy méretű termékként szállítunk ki. Ez esetben a szállítási határidőt telefonon egyezteti Önnel a szállítmányozó cég.


1.11.1.2 Szállítási időkkel kapcsolatos információk

Megrendelésének pontos szállítási idejét online megrendelés esetén a kosár mutatja. Amennyiben Ön megrendelésekor megadta nekünk e-mail címét, visszaigazolást is küldünk Önnek, melyben a szállítási időt még egyszer megerősítjük. A Tchibo-nál történt megrendelésével kapcsolatosan további hasznos információkat küldünk Önnek e-mail címére, ilyen pl. a szállítási és áruvisszaküldési igazolások vagy ingyenes fizetési emlékeztetők.


1.11.1.3 Késlekedések

Amennyiben egyes termékek átmenetileg nem kiszállíthatók vagy azok kiszállítása késik, akkor erről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ezenkívül a kiszállítás aktuális állapotáról bármikor érdeklődhet telefonon vagy ellenőrizheti azt saját fiókjában a www.tchibo.hu oldalon (ld. még "Megrendelése állapotának áttekintése").


1.11.1.4 A küldemény megosztása

Túl hosszú várakozási idő esetén automatikusan megosztjuk a küldeményt, vagyis a kiszállítható termékeket Ön azonnal megkapja, a később szállíthatóakat pedig egy külön csomagban. Ha nem tudjuk az Ön e-mail címét, szállítási igazolás segítségével tájékoztatjuk Önt rendelésének több csomagban történő kiszállításáról. A hiányzó árucikkeket a szállítólevélen tüntetjük fel.


1.11.1.5 Logisztikai partner

A megrendelt árut a lehető leggyorsabban becsomagoljuk, és kiszállításra készen átadjuk logisztikai partnerünknek a Trans-o-flex-nek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a logisztikai partnerünk által okozott - Trans-o-flex - késedelmes teljesítésre nincs befolyásunk!
A kiszállítási állapotról bármikor tájékozódhat saját fiókja segítségével a www.tchibo.hu oldalon.


1.11.1.6 A küldemény nyomon követése

A csomag/küldemény azonosítószáma alapján bármikor informálódhat a küldemény állapotáról a Trans-o-flex révén.

http://www.tofonline.hu/toftrack/

A Trans-o-flex ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:
+36 1 8 777 400, nyitva tartás: H-P 08.00-18.00


felfelé

1.11.2 Mégsem tetszik Önnek a megrendelt árucikk?

Az áru átvételétől számított 30 napon belül Önnek természetesen jogában áll a terméket visszaadni. Fehérneműt, fülbevalót és élelmiszert (kávét és kapszulát) higiéniai okokból nem áll módunkban visszacserélni. Ezen időn belül az átvett árucikket (kivéve fehérnemű, fülbevaló és élelmiszer termékek) indoklás nélkül, a vételi díj visszatérítése vagy termékcsere mellett adhatja vissza.

A termék visszaadására vonatkozó információkat itt találja: "Visszaküldés és reklamáció - visszaadás: határidők és szabályok" vagy forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz!


1.11.2.1 Mi történik, ha a Tchibo-tól rendelt áru a garanciális időn belül meghibásodik vagy tönkremegy?

Amennyiben a megrendelt áru meghibásodik vagy tönkremegy, abban az esetben a terméket természetesen visszaadhatja, annak árát pedig visszafizetjük Önnek. Az erre vonatkozó részletes információkat itt találja: "Visszaküldés és reklamáció - reklamáció és garancia".


felfelé

1.11.3 Mennyi a csomagküldési díj?

1.11.3.1 Rendelés a hetenként változó témakörökből

A Tchibo rendelésszolgálatán keresztül történő rendeléskor Önnek szállítási átalánydíjat kell fizetnie 1 250 Ft értékben. 19 999 Ft feletti rendelése szállítási költségektől mentes.


1.11.3.2 Alkatrészek

Alkatrészek, tartozékok vagy felhasznált anyagok megrendelésekor a szállítási költség a megrendelt tárgy méretétől és súlyától függ. Alkatrészek utánrendelésével kapcsolatban érdeklődjön Ügyfélszolgálatunkon!


felfelé

1.11.4 Milyen fizetési lehetőségek vannak a Tchibó-nál?

Rendelési szolgálatunk igénybevételekor Önnek lehetősége van utánvét, bankkártyás és banki előreutalás fizetési módok közül választani. Az egyes fizetési módokkal kapcsolatban további információkat a "Keresés, megrendelés és fizetés - Fizetési módozatok" menüpont alatt talál.

Néhány termék esetében vagy egy bizonyos számlaösszegnél ragaszkodunk az előre történő vagy bankkártyás fizetéshez.


felfelé

1.11.5 Miként szabályozza a Tchibo a termékek elérhetőségét?

A rendelési szolgálatunkon keresztül megvásárolható termékeket csak akkor tudjuk Önnek kiszállítani, ha az van raktáron. Amennyiben egyes termékeink online már nem kaphatók, úgy az adott termék után az Ön közelében található Tchibo üzletben is érdeklődhet. Nézzen be bátran, talán így még hozzájuthat az Ön által kívánt termékhez! Az is előfordulhat azonban, hogy az üzletben már elfogyott az adott árucikk, webáruházunkon keresztül azonban még kapható!


felfelé