Kedvezmények & utalványok

A Tchibo vásárlók megrendeléseik során számos előnyből és kedvezményből válogathatnak.
  • Hírlevél feliratkozó kedvezmény
  • Egyéb csak a hírlevélben elérhető kedvezmények, exkluzív akciók
  • Az Outlet webáruházban elérhető kedvezmények, szuper akciós termékek
  • Multi-channel promóciók: elérhetőek a webáruházban és az üzletekben egy időben
  • Egyéb partneren keresztül kapott kedvezmények
A Tchibo webáruházban elérhető akciók során az üzletbe történő rendelés nem minden esetben elérhető. Azon promócióknál, amik a webáruházban és az üzleteinkben is elérhetőek, ott nem áll módjukban az üzleteinkbe rendelni.
Százalékos promócióinkkor az üzletbe történő megrendelés nem elérhető.
További kérdés esetén kérjük forduljon vevőszolgálatunkhoz.
A termékek kosárba helyezése után teheti meg a „Kosár” nézetben az „Utalvány beváltása” mezőbe írva a kódot, majd a „Beváltás” gombra kattintva.
Kérjük olvassa el még egyszer figyelmesen a kupon felhasználási feltételeit, amit az apró betűben talál. Az alábbiak lehetnek azok a szempontok, amik miatt nem sikerülhet a beváltás:
  • Nem éri el a megrendelés a minimális rendelési értéket
  • Lejárt a beváltási időszak
  • Csak egyszer használható fel a kupon
  • Nem érvényes üzletbe történő megrendeléskor
  • Nem írta be helyesen a kuponkódot
  • Nem rakott bele elég termék darabszámot a kosárba azok közül a termékkörök közül, amire érvényes a kupon
A kupon által generált kedvezmény levonásra kerül a kosárban lévő termékekből, és azok alatt megjelenik, illetve a kosara összesítésekor is megjelenik egy szöveg, hogy mennyi az Ön kedvezménye az adott vásárláskor.
Igen, kérjük az utalványt, vagy kupont az "Utalvány beváltása" mezőbe írja be. Abban az esetben, ha ajándékkártyát kíván beváltani, azt kérjük az "Ajándékkártya beváltása" mezőbe írja be, és a kártyán található Pin kódot is írja be, hogy a kedvezményt aktiválni tudjuk.